![]() |
چهار شنبه 1 بهمن 1393 |
از یک صفحه وب) یا تعداد دنبال کنندگان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی. متریکهای موفق تکرارپذیر و عمل پذیر هستند. شرکتهای موفق زمانشان را صرف متریکهایی میکنند که دارای دو معیار باشندمتریک هایی که فعالیتهای تکرارپذیر را ردگیری میکنند با سازمانها کمک میکنند تا بدانند کدامیک از تلاشهایشان موفق بوده وممکن است کارمندانی که رودررو با مشتریان در ارتباط هستند، بایستی تمام پاسخهای احتمالی به پرسشهای متنوع مشتریان را در اختیار داشته تا در کمترین زمان به سؤالات مشتری پاسخ دهند. بدیهی است که شما نمیتوانید به تمام پرسشهای ممکن مشتریانتان پاسخ دهید، اما کارمندان شما باید بتواند به سؤالات متداول آنها حاسباتی امروزی، مشتریان هر دو برنامه میتوانند هم از طریق Salesforce1 و Salesforce به اطلاعات Office دسترسی پیدا کرده، آنها را به اشتراک گذاشته و آنها را ویرایش کنند. این امکان میتواند هر نوع نقص موجود بین شرکتها را از بین ببرد. بر خلاف ابزارهای یکپارچه سازی third-partyکه پرهزینه هستند، این شراک
نظرات شما عزیزان:
![]() نویسنده : shahin
![]() |